Każdy kursant metody Edward’s League otrzymuje dostęp do wyjątkowej aplikacji do nauki angielskiego – Homework Site, będącej integralną częścią Pakietu Edukacyjnego. Homework Site to nowoczesne narzędzie, które sprawia, że nauka języka angielskiego dla dzieci i młodzieży oraz odrabianie zadań domowych stają się nie tylko efektywne, ale również przyjemne i inspirujące.
Aplikacja Homework Site oferuje ćwiczenia dostosowane do materiału omawianego na zajęciach, dzięki czemu kursanci mogą:
Dzięki regularnemu korzystaniu z tej aplikacji edukacyjnej, uczniowie osiągają lepsze wyniki, a nawet poziom B1+/B2 pod koniec kursu. Homework Site to połączenie efektywnej metody nauki z wygodą użytkowania, skupiające się na najważniejszych obszarach materiału.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania techniczne dotyczące Homework Site, napisz do nas:
📩 E-mail:hs@edubears.pl
Edward’s League, czyli angielski dla młodszych nastolatków w wieku 11-14 lat, to ostatni etap ścieżki edukacyjnej, która prowadzi od metody Teddy Eddie dla dzieci w wieku 2-7 lat, poprzez metodę Savvy Ed dla dzieci starszych, w wieku 8-11 lat.
Masz pytanie dotyczące aplikacji Homework Site? Sprawdź, czy znajdziesz odpowiedź w sekcji poniżej. Jeśli nie, zapraszamy do kontaktu.
Jeżeli nie pamiętają Państwo hasła, proszę skorzystać z opcji NIE PAMIĘTAM HASŁA (przycisk dostępny na ekranie logowania).
Następnie należy sprawdzić folder SPAM lub inne foldery w skrzynce pocztowej i postępować zgodnie z instrukcją przesłaną w wiadomości.
Token / link do resetu hasła jest ważny 24h.
Jeżeli wiadomość z resetu hasła nie przychodzi na skrzynkę: Proszę upewnić się, że wpisują Państwo prawidłowy adres e-mail. Możliwe, że w szkole został podany inny adres e-mail (np. drugiego rodzica lub opiekuna).
Proszę również o sprawdzenie innych folderów w skrzynce pocztowej, takich jak Spam, Oferty czy Powiadomienia.
Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego: bs@edubears.pl
Dostęp do aplikacji przyznawany jest na dany rok szkolny, a dane z poprzedniego roku szkolnego są już nieaktualne. W dniu 31.08 automatycznie został usunięty dostęp wszystkim kursantom z zeszłego roku.
Jeżeli dziecko zostało zapisane na kurs w bieżącym roku szkolnym, szkoły wprowadzają dane dzieci do systemu zwykle około tygodnia-dwóch po rozpoczęciu zajęć.
Wówczas automatycznie otrzymają Państwo link do rejestracji na nowy rok szkolny na adres email, który podali Państwo w szkole językowej.
Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego: bs@edubears.pl
Prosimy o zgłoszenie się z tymi pytaniami do szkoły, do której dziecko uczęszcza na zajęcia.
Dane kontaktowe do szkoły znajdą Państwo:
• Na podpisanej umowie.
• Na naszej stronie internetowej: https://edubears.pl/lokalizacje/
Jako licencjodawca i producent aplikacji, chętnie pomożemy w przypadku problemów technicznych związanych z aplikacją.
Aby rozwiązać problem z brakiem dźwięku, sugerujemy wykonać następujące kroki:
1. Upewnić się, że dźwięki aplikacji są włączone.
2. Kliknąć prawym przyciskiem myszy w ikonę dźwięku na pasku zadań w prawym dolnym rogu ekranu.
3. Wybrać opcję „Otwórz mikser głośności”.
4. Sprawdzić, czy suwak głośności dla aplikacji jest ustawiony na odpowiedni poziom (dźwięk aplikacji nie jest wyciszony).
Jeśli problem nadal występuje, sugerujemy sprawdzić inne ustawienia systemowe lub skontaktować się z działem wsparcia technicznego: bs@edubears.pl.
Aby rozwiązać problem z brakiem dźwięku, sugerujemy wykonać następujące kroki:
1.Podgłośnić dźwięk w urządzeniu za pomocą bocznego górnego guzika regulacji głośności.
2.Po naciśnięciu guzika rozwinąć menu dźwięku na ekranie.
3.Upewnić się, że głośność jest zwiększona w sekcji „Media” (dźwięki aplikacji), a nie w innych kategoriach, takich jak dzwonek czy powiadomienia.
Jeśli problem nie ustąpi, prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego: bs@edubears.pl.
Prosimy upewnić się, że ZAREJESTROWALI Państwo konto w tym roku szkolnym.
Najpierw należy wejść w wiadomość z zaproszeniem i kliknąć przycisk ZAREJESTRUJ – wówczas utworzą Państwo konto oraz hasło.
Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego: bs@edubears.pl
Tego typu problemy mogą wynikać z:
• Braku pamięci RAM. Wówczas sugerujemy:
– Usunąć kilka niepotrzebnych aplikacji.
– Zamknąć wszystkie procesy w tle (zamknięcie działających aplikacji).
– Zrestartować urządzenie, aby wyczyścić pamięć flash.
• Niespełniania wymagań sprzętowych:
– Proszę się upewnić, że urządzenie spełnia minimalne wymagania:
– Pamięć RAM: 2 GB.
– System operacyjny:
– Windows 10 lub nowszy.
– Android 9.0 lub nowszy.
– iOS 13 lub nowszy.
– Najnowsze wersje przeglądarek: Chrome, Firefox, Safari.
• Jakości połączenia internetowego. Wówczas sugerujemy:
– Sprawdzić połączenie internetowe w momencie pojawienia się problemu, ponieważ aplikacja działa online.
– Wykonać test prędkości internetu na stronie internetowej: https://www.speedtest.pl/
– Minimalna zalecana prędkość pobierania to 20 Mb/s.
Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego: bs@edubears.pl
Aby rozwiązać problem z brakiem dźwięku, sugerujemy wykonać następujące kroki:
1.Upewnić się, że dźwięk w urządzeniu jest podgłośniony za pomocą bocznego klawisza regulacji głośności.
– Pasek głośności na ekranie powinien być zapełniony na biało.
2.Sprawdzić, czy urządzenie nie działa w trybie cichym lub „Nie przeszkadzać”.
– przełącznik trybu dźwięku na bokach urządzenia powinien znajdować się w pozycji wyłączającej tryb cichy.
– Sprawdzić Centrum sterowania, czy tryb „Nie przeszkadzać” jest wyłączony.
Jeśli dźwięk nadal nie działa, prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego: bs@edubears.pl