W metodzie Edward’s League ambitne cele i wyniki nauczania są niezmiernie ważne, nie są to jednak nasze jedyne priorytety. Bardzo ważne jest dla nas, aby nasi kursanci na bieżąco pogłębiali swoją świadomość językową. Dbamy, aby zawsze wiedzieli, w jakim celu poznają konkretny materiał i jak będą mogli wykorzystać w praktyce nabyte umiejętności.
Oprócz jasno sprecyzowanych celów edukacyjnych oraz stopniowo rozbudzanej świadomości językowej dbamy o to, aby nasi kursanci stawali się obywatelami świata.
Absolwenci Edward’s League są młodymi ludźmi, którzy potrafią nabyte na kursie umiejętności wykorzystać w praktyce, w każdym momencie swojego życia: czy to podczas nauki, w przyszłej karierze, czy w czasie wolnym. Otwarcie na świat na pewno ułatwiają im autentyczne materiały z anglojęzycznego świata zawarte w metodzie.
Dzięki nim nasi kursanci zapoznają się z odmianami języka angielskiego i tym samym przygotowują do sprawnego posługiwania się nim w różnorodnych sytuacjach komunikacyjnych. Dodatkowo, lekcje prowadzone są tak, aby rozwijać w nastolatkach kompetencje przyszłości.
Wdrażamy kursantów do stopniowego przejmowania odpowiedzialności za swoją naukę i samodzielnego jej planowania.
Formy pracy na zajęciach sprzyjają rozwijaniu kompetencji społecznych i umiejętności współpracy w grupie.
Uczniowie otrzymują bieżącą informację zwrotną na temat swoich postępów w nauce i wskazówki do tego, jak się uczyć.
Osiągnięte kompetencje językowe sprawiają, że uczniowie traktują język angielski jako swoją supermoc, która pozwoli im wiele osiągnąć i doświadczyć w życiu.
Kursanci Edward’s League otrzymują dostęp do aplikacji edukacyjnej Homework Site. Dzięki niej uczniowie utrwalają i poszerzają wiedzę zdobytą na zajęciach. Odrabianie zadań domowych w aplikacji jest równie ważne, co uczestnictwo w zajęciach.
Połączenie obu aktywności zapewnia sukces edukacyjny.
W nauczaniu dzieci i młodzieży od początku przyświecały nam wartości związane z ambitnymi założeniami realizowanymi w pozytywnej atmosferze opartej na zaufaniu i budowaniu relacji. Kursanci są na zajęciach zaangażowani w ciekawe zadania, zdobywają wiedzę w sposób usystematyzowany, mają też bieżącą informację zwrotną na temat własnych postępów oraz kolejnych kroków na swojej edukacyjnej ścieżce.
Pełna świadomość procesu nauczania oraz możliwość wpływu na jego przebieg jest dla nastolatków bardzo ważna, nadaje sens temu, co dzieje się na zajęciach, i buduje poczucie sprawczości. Zależy nam, aby nasi uczniowie dobrze się czuli, a zdobywanie wiedzy było przyjemnym doświadczeniem budującym ich pewność siebie.